14 sty 2012

Dorsz w chrupiącej piwnej panierce

Mmmm.... chrupiąca otoczka a w środku soczysta ryba. No coś pysznego !!!



Składniki:

1 kg fileta z dorsza

Panierka:
1/2 szklanki piwa
1/2 szklanki mleka
4 - 5 łyżek maki żytniej
2 jajka
sól
pieprz czarny świeżo mielony

olej do smażenia

Dorsza kroimy na drobne kawałki.
Doprawiamy go solą i pieprzem.
Składniki na panierkę mieszamy ze sobą... ubijając dodajemy sól i pieprz.
Każdy kawałek dorsza moczymy w cieście na panierkę i smażymy na głębokim tłuszczu.


7 komentarzy:

Majana pisze...

Jak ja lubię rybki! MniaaaM!:)

Izka pisze...

Uwielbiam dorsza. Chrupiąca skórka brzmi zachęcająco:)

aga pisze...

az mi slinka cieknie na taka pyszna rybke:)

Dewi pisze...

Yum! I love anything fried :)

mniamusne.blox.pl pisze...

Bardzo apetyczna rybka :)

Nivejka pisze...

Uwielbiam dorsza:)

Marzynia Mamcia pisze...

ja też bardzo lubię dorsza, ostatnio robiłam taki "goły", tylko w mące, a mogłam przecież w takim cieście. Więc następnym razem będzie już wg Twego przepisu!